• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Маргінальність професії як сучасна проблема формування конфліктологічної культури студентів технічних ЗВО

Author
Гречановська, О. В.
Date
2018
Metadata
Show full item record
Collections
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018 [49]
Abstract
Розглянуто поняття конфліктологічної культури особистості та майбутніх фахівців технічних спеціальностей, проаналізовано підходи науковців до проблем маргіналізації професії та розглянуто її основний принцип під час навчання молоді у технічному закладі вищої освіти. Представлено порівняння результатів анкетування студентів першого курсу навчання та магістрів, щодо рівня ідентифікації зі своєю професією та визначення факторів, які мають вплив на процес формування фахівця та його готовності до працевлаштування.
 
Рассмотрены понятие конфликтологической культуры личности и будущих специалистов технических специальностей, проанализированы подходы ученых к проблемам маргинализации профессии и рассмотрено ее основной принцип при обучении молодежи в техническом заведении высшего образования. Представлено сравнение результатов анкетирования студентов первого курса обучения и магистров, по уровню идентификации со своей профессией и определение факторов, влияющих на процесс формирования специалиста и его готовности к трудоустройству.
 
The concept of conflictual culture of the personality and future specialists of technical specialties is considered, the approaches of scientists to the problems of marginalization of the profession are analyzed and its basic principle when studying youth in the technical institution of higher education is considered. Comparison of the results of the survey of students of the first year of study and the masters, the level of identification with their profession and the identification of factors that have an impact on the process of formation of a specialist and his readiness for employment.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32042
View/Open
Гречановська.pdf (30.03Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ