Маргінальність професії як сучасна проблема формування конфліктологічної культури студентів технічних ЗВО
Анотації
Розглянуто поняття конфліктологічної культури особистості та майбутніх фахівців
технічних спеціальностей, проаналізовано підходи науковців до проблем маргіналізації професії
та розглянуто її основний принцип під час навчання молоді у технічному закладі вищої освіти.
Представлено порівняння результатів анкетування студентів першого курсу навчання та
магістрів, щодо рівня ідентифікації зі своєю професією та визначення факторів, які мають вплив
на процес формування фахівця та його готовності до працевлаштування. Рассмотрены понятие конфликтологической культуры личности и будущих специалистов
технических специальностей, проанализированы подходы ученых к проблемам маргинализации
профессии и рассмотрено ее основной принцип при обучении молодежи в техническом заведении
высшего образования. Представлено сравнение результатов анкетирования студентов первого
курса обучения и магистров, по уровню идентификации со своей профессией и определение
факторов, влияющих на процесс формирования специалиста и его готовности к
трудоустройству. The concept of conflictual culture of the personality and future specialists of technical specialties
is considered, the approaches of scientists to the problems of marginalization of the profession are
analyzed and its basic principle when studying youth in the technical institution of higher education is
considered. Comparison of the results of the survey of students of the first year of study and the masters,
the level of identification with their profession and the identification of factors that have an impact on the
process of formation of a specialist and his readiness for employment.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32042