• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Педагогічний потенціал книги О. Кедровського «Методи побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математика»

Автор
Повторева, С.
Старовойтова, І.
Повторева, С.
Старовойтова, И.
Povtoreva, S.
Srarovojtova, I.
Дата
2018
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018 [49]
Анотації
Автори доводять, що історико-філософський і методологічний аналіз розвитку теоретичних систем, здійснений в книзі О.Кедровського «Методы побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математикa» став втіленням його задуму представити всю математику як систему і водночас врахувати діалектичні принципи. У статті підкреслюється, що ідеї і методи викладу матеріалу книги актуальні для викладання природничих наук, особливо математики, філософських дисциплін у вищих навчальних закладах України.
 
Авторы доказывают, что историко-философский и методологический анализ развития теоретичних систем, осуществленный в книге О.Кедровскиого «Методы построения теоретических систем знания. Диалог философа и математикa» стал воплощением его замысла представить всю математику как систему и одновременно учесть принципы диалектики. В статье подчеркивается, что идеи и методы изложения материала книги актуальны для преподавания естественных наук, в особенности математики, философских дисциплин в высших учебных заведениях Украины.
 
The authors prove that the historical and philosophical analyses of development of theoretical systems realized in the work «Methods of building the theoretical systems of knowledge: Dialog philosopher and mathematician» became the fulfillment the O.Kedrovsky’s goal to introduce hole mathematics as a system and simultaneously take into account the dialectic principles. The article emphasized that concepts and narrative methods of this work are actual for the teaching of natural sciences especially mathematics and philosophical disciplines in the Ukrainian highs school
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32050
Відкрити
Повторева.pdf (34.32Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ