Педагогічний потенціал книги О. Кедровського «Методи побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математика»
Автор
Повторева, С.
Старовойтова, І.
Повторева, С.
Старовойтова, И.
Povtoreva, S.
Srarovojtova, I.
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Автори доводять, що історико-філософський і методологічний аналіз розвитку
теоретичних систем, здійснений в книзі О.Кедровського «Методы побудови теоретичних систем
знання. Діалог філософа і математикa» став втіленням його задуму представити всю
математику як систему і водночас врахувати діалектичні принципи. У статті підкреслюється,
що ідеї і методи викладу матеріалу книги актуальні для викладання природничих наук, особливо
математики, філософських дисциплін у вищих навчальних закладах України. Авторы доказывают, что историко-философский и методологический анализ развития
теоретичних систем, осуществленный в книге О.Кедровскиого «Методы построения
теоретических систем знания. Диалог философа и математикa» стал воплощением его замысла
представить всю математику как систему и одновременно учесть принципы диалектики. В
статье подчеркивается, что идеи и методы изложения материала книги актуальны для
преподавания естественных наук, в особенности математики, философских дисциплин в высших
учебных заведениях Украины. The authors prove that the historical and philosophical analyses of development of theoretical
systems realized in the work «Methods of building the theoretical systems of knowledge: Dialog
philosopher and mathematician» became the fulfillment the O.Kedrovsky’s goal to introduce hole
mathematics as a system and simultaneously take into account the dialectic principles. The article
emphasized that concepts and narrative methods of this work are actual for the teaching of natural
sciences especially mathematics and philosophical disciplines in the Ukrainian highs school
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32050