Приоритетность образования и «дурное» управление (теория и практика, на примере Украины)
Abstract
В докладе рассматриваются основные критерии приоритетности образования, его
взаимосвязи с другими звеньями общественного воспроизводства, противоречия между теорией и
практикой образования за годы независимости Украины, в результате чего утрачены признаки
приоритетности. При этом система образования анализируется с точки зрения как внутренних,
так и внешних факторов. Особое внимание уделено основной причине тотального украинского
кризиса - «дурному», аморальному управлению со стороны власти, игнорированию ею законов,
функций, принципов и методов управления, в том числе закона приоритетности. Предложены
некоторые рекомендации по трансформации образования в условиях информационного
общества. In this report the main criteria of the priority of education, its connection with other links of social
reproduction, contradictions between theory and practice of education during independent years of
Ukraine are considered. As a result, the signs of priority were lost. At the same time, the education system
is analyzed from the point of view of both internal and external factors. Particular attention is paid to the
main reason for the total Ukrainian crisis, as "stupid", immoral governance on the part of the authorities,
ignoring laws, functions, principles and methods of governance, including the law of priority. Some
recommendations on the transformation of education in the information society are proposed.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32051
View/ Open
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Освіта ХХІ століття: пошук парадигми
Прищак, М. Д.; Pryschak, M. D.; Прыщак, Н. Д. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2018)В статті проаналізовано генезу філософських парадигм освіти в контексті визначення методологічних основ розвитку освіти ХХІ ст. Розкрито позитивний вплив на розвиток Західної культури та цивілізації класичної парадигми ... -
Реформування системи початкової освіти в Україні (1917-1939 рр.)
Клочко, Н. Л. (2010)У статті досліджені основні історико-педагогічні аспекти становлення і розвитку автентичної педагогічної думки, українського шкільництва, реформування системи початкової освіти в Україні (1917-1939), які відіграли важливу ... -
Історико-педагогічні передумови реформування початкової освіти в Україні на початку ХХ ст.
Клочко, Н. Л. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2010)У статті досліджені основні історико-педагогічні передумови реформування початкової освіти в Україні на початку ХХ ст., які відіграли важливу роль для подальшого становлення національної початкової освіти, окреслили ...