Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання
Abstract
У тезах доповіді ставляться питання про існування та прояви закономірностей
розгортання процесу пізнання, структури знання та їх реальні прояви у когнітивному процесі.
Відзначається існування кількох стадій формування знання та робиться наголос на важливому
значенні неявного знання, зумовленого загальними особливостями становища людини в світі, а
також підкреслюється значення цих когнітивних явищ для процесів освіти. В тезисах доклада ставятся вопросы о существовании и проявлениях закономерностей
разворачивания процесса познания, структуры знания и их реальных проявлениях в когнитивном
процессе. Отмечается существование нескольких стадий формирования знаний и делается
акцент на важном значении неявного знания, обусловленного общими особенностями положения
человека в мире, а также подчеркивается значение этих когнитивных явлений для процессов
образования. The abstracts of the report include the question of the existence and manifestation of the laws of
the deployment of the process of knowledge, the structure of knowledge and their actual manifestations in
the cognitive process. The existence of several stages of knowledge formation is emphasized and
emphasis is placed on the importance of implicit knowledge, which is conditioned by the general peculiarities of the human condition in the world, and emphasizes the significance of these cognitive
phenomena for educational processes.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32054