• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • L НТКП ВНТУ (2021)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2021)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • L НТКП ВНТУ (2021)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2021)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Automated system to support the process of servicing maintenance stations

Автор
Khoshaba, O. M.
Chernega, D. Y.
Хошаба, О. М.
Чернега, Д. Я.
Дата
2021
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ПЗ [1511]
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2021) [260]
Анотації
The paper shows the current state of development of the computerization process of service stations of technical service in automobile service. The general characteristic of the development of computer-service auto-service in Ukraine and the peculiarities of distribution services to other service sphere activities are provided. The structure and functional properties of various organizational units of technical service stations in automotive service are shown. It is shown the expediency of using automated systems in the field of auto service. The purpose, object, and subject of research for the maintenance service station's process are defined. The tasks of developing an automated system for supporting the service of service stations of automotive service are described.
 
В роботі показано сучасний стан розвитку комп'ютеризації процесу обслуговування станцій технічного обслуговування автомобільного сервісу. Надана загальна характеристика розвитку комп'ютеризації автосервісного господарства на території України та особливості розповсюдження сервісів на іншу діяльність сфери обслуговування. Показана структура та функціональні властивості різних організаційних підрозділів станцій технічного обслуговування автомобільного сервісу. Показано доцільність використання автоматизованих систем у сфері комп'ютеризації автосервісу. Визначені мета, об'єкт та предмет дослідження процесу обслуговування станцій технічного обслуговування. Описані задачі розробки автоматизованої системи підтримки процесу обслуговування станцій технічного обслуговування автомобільного сервісу.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32083
Відкрити
12252-43650-1-PB.pdf (59.59Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ