• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 274 – Автомобільний транспорт
  • View Item
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 274 – Автомобільний транспорт
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Підвищення достовірності контролю гальмівної ефективності легкових автомобілів в умовах товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс" місто Вінниця

Author
Еспінель, Еспіноса Андель Ісраель
Date
2020
Metadata
Show full item record
Collections
  • 274 – Автомобільний транспорт [130]
Abstract
Об'єкт дослідження – процес взаємодії еластичних шин з опорними циліндричними поверхнями стенду при контролі технічного стану гальмівної системи АТЗ. Робота складається з п’яти частин: 1. Науково-технічне обгрунтування необхідності підвищення достовірності контролю гальмівної ефективності легкових автомобілів. 2. Математичне моделювання процесів гальмування автомобільного колеса на опорних роликах діагностичного стенду. 3. Аналіз діяльності та стану виробничо-технічної бази станції технічного контролю товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс". 4. Формування рекомендацій щодо підвищення достовірності контролю гальмівної ефективності легкових автомобілів на силових роликових гальмівних стендах. 5. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. Метою дослідження є надання практичних рекомендацій щодо підвищення достовірності контролю гальмівної ефективності легкових автомобілів в умовах товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс" місто Вінниця.
 
The object of study - the process of interaction of elastic tires with the supporting cylindrical surfaces of the stand in monitoring the technical condition of the brake system of the vehicle. The work consists of five parts: 1. Scientific and technical substantiation of the need to increase the reliability of control of the braking efficiency of cars. 2. Mathematical modeling of car wheel braking processes on the support rollers of the diagnostic stand. 3. Analysis of the activity and condition of the production and technical base of the technical control station of the limited liability company "Vimpex". 4. Formation of recommendations to increase the reliability of control of the braking efficiency of cars on power roller brake stands. 5. Occupational health and safety in emergencies. The purpose of the study is to provide practical recommendations for improving the reliability of control of the braking efficiency of cars in a limited liability company "Vimpex" Vinnytsia.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32208
View/Open
Презентация Еспінель.pdf (1.440Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ