• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 073 – Менеджмент
  • View Item
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 073 – Менеджмент
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Підвищення ефективності організації та управління маркетинговою діяльністю на товаристві з обмеженою відповідальністю «ТД Автоцентр Поділля»

Author
Лемницька, А. М.
Date
2020
Metadata
Show full item record
Collections
  • 073 – Менеджмент [106]
Abstract
Магістерська квалiфiкацiйна робота присвячена темі пiдвищення ефективностi органiзацiї та управлiння маркетинговою діяльністю ТОВ «ТД Автоцентр Поділля». У першому розділі теоретичною і методологічною основою дослідження стали фундаментальні положення сучасної економічної науки, праці вітчизняних та зарубіжних вчених. Методи теоретичного узагальнення та логічного аналізу використано у процесі дослідження наукової проблематики з питань покращення управління маркетинговою діяльністю підприємств. У другому розділі на основі узагальнення наукових праць проведено аналіз стану впровадження маркетингу в діяльність підприємства. Визначено проблеми та особливості впровадження та управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. У третьому розділі окреслено основні шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства та запропоновано ряд рекомендацій. Обчислено економічний ефект від запропонованих заходів та змодельовано очікувані результати діяльності підприємства.
 
Master's qualification work on the topic: Improving the efficiency of organization and management of marketing activities of LLC "TD Autocenter Podillya". In the first section, the theoretical and methodological basis of the study were the fundamental provisions of modern economics, the work of domestic and foreign scientists. Methods of theoretical generalization and logical analysis were used in the process of researching scientific issues on improving the management of marketing activities of enterprises. In the second section on the basis of generalization of scientific works the analysis of a condition of introduction of marketing in activity of the enterprise is carried out. Problems and features of implementation and management of marketing activity at the enterprise are determined. The third section outlines the main ways to increase the efficiency of marketing activities of the enterprise and offers a number of recommendations. The economic effect of the proposed measures is calculated and the expected results of the enterprise are modeled.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32212
View/Open
ЛЕМНИЦЬКА А .М. презентація.pdf (987.5Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ