Підвищення ефективності автоматизованого електропривода нажимного пристрою прокатного стану
Abstract
Розглянуті основні характеристики механізму та вимоги до проектованого
електроприводу, наведено розрахунок потужності і перевірка по нагріванню для
приводних двигунів. Аргументовано вибрану силову частина та систему управління
приводом. Представлені детальний розрахунок системи підпорядкованого
керування. Запропонована система забезпечує стовідсоткове резервування, тобто в
аварійних режимах, або при проведенні ремонтів може працювати від одного
двигуна, хоча і дещо програючи в швидкодії системі, встановленої на комбінаті.
Розглянуто блок зрівнювання навантажень. Сенс його застосування полягає в тому
щоб зрівнювати завантаження приводних двигунів, тим самим оптимізуючи роботу
приводу в цілому. Рассмотрены основные характеристики механизма и требования к
проектируемому электропривода, приведен расчет мощности и проверка по нагреву
для приводных двигателей. Аргументировано выбранную силовую часть и систему
управления приводом. Представленные детальный расчет системы подчиненного
управления. Предложенная система обеспечивает стопроцентное резервирование, то
есть в аварийных режимах, или при проведении ремонтов может работать от одного
двигателя, хотя и несколько проигрывая в быстродействии системе, установленной
на комбинате. Рассмотрены блок уравнивания нагрузок. Смысл его применения
заключается в том, чтобы сравнивать загрузки приводных двигателей, тем самым
оптимизируя работу привода в целом. The main characteristics of the mechanism and the requirements for the designed
electric drive are considered, the calculation of power and heating test for drive engines is
given. The selected power portion and the drive control system is argued. Presented
detailed calculation of the subordinate control system. The proposed system ensures 100%
redundancy, that is, in emergency modes, or during repairs can work from one engine,
although somewhat losing in the speed of the system installed on the plant. The block of
adjustment of loads is considered. The meaning of its application is to compare the loading
of drive engines, thereby optimizing the operation of the drive as a whole.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32288