Підвищення ефективності тягового електропривода електромобіля з системою багатоканального перетворення напруги
Abstract
Проаналізовано існуючі перетворювачі постійної напруги, їх переваги і
недоліки та вибрати оптимальну структуру і схему перетворювача. Розроблено
методику визначення та розрахунку параметрів основних компонентів зворотного
перетворювача постійної напруги для системи тягового електропривода
електромобіля. Запропонована модель двонаправленого перетворювача постійної
напруги в складі силової установки електромобіля в середовищі ППП Matlab
Simulink. Запропонована схема електрична принципова силової частини тягового
електропривода на базі перетворювача ОППН із використанням в якості
мікроконтролера системи керування програмованого логічного контролера типу
ATMega328. Проанализированы существующие преобразователи постоянного напряжения,
их преимущества и недостатки и выбрать оптимальную структуру и схему
преобразователя. Разработана методика определения и расчета параметров
основных компонентов обратного преобразователя постоянного напряжения для
системы тягового электропривода электромобиля. Предложенная модель
двунаправленного преобразователя постоянного напряжения в составе силовой
установки электромобиля в среде ППП Matlab Simulink. Предложенная схема
электрическая принципиальная силовой части тягового электропривода на базе
преобразователя ОППН с использованием в качестве микроконтроллера системы
управления программируемого логического контроллера типа ATMega328. The existing converters of constant voltage are analyzed, their advantages and
disadvantages and choose the optimal structure and circuit of the converter. The method of
determining and calculating the parameters of the main components of the reverse
converter of a constant voltage for the system of traction electric drive of an electric
vehicle is developed. The proposed model of a bi-directional converter of constant voltage
in the power plant of an electric vehicle in the MATLAB Simulink Matlab Simulink. The
diagram of the electric principle of the traction electric drive on the basis of the OPPN
converter is proposed with the use of a programmable logic controller system type
ATMEGA328 as a microcontroller.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32293