Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКух, О. М.uk
dc.contributor.authorКух, А. М.uk
dc.contributor.authorKukh, O.en
dc.contributor.authorKukh, A.en
dc.date.accessioned2021-06-01T12:34:26Z
dc.date.available2021-06-01T12:34:26Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКух О. М. Дослідження рівня інформаційної культури у студентів [Текст] / О. М. Кух, А. М. Кух // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців», Вінниця, 28-29 березня 2019 року : збірник наукових праць. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – С. 41-43.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-771-1
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32302
dc.description.abstractВ роботі досліджується ріверь інформаційної культури студетів з фізиків, математики та технологій. Методом анкетування виявлено фактори, що впливають на формування інформаційної культури. Серед них: оснащеність лабораторій, обізнаність викладачів, способи пошуку інформації, відношення до реклами і повторюваних даних, перевірка достовірності, усвідомлення необхідності розвитку інформаційної культури в умовах інформаційної війни, тощо. Виявлено обмеженість ресурсів для розвитку інформаційної культури. небажання розвиватися, обмеження тільки своєю професійною галуззю, використання тільки інтернет ресурсів, формування стереотипу про другорядність інформаційної культури.uk
dc.description.abstractThe study of the level of formation of the level of IR was carried out by the method of questioning on the contingent of students of the Faculty of Physics and Mathematics (specialty "Physics", "Mathematics", "Computer Science") in studying the discipline of the choice of the student "Information culture of the modern specialist." The sample was 48 students. According to the results of the questionnaire, the necessary conditions for the successful implementation of information and communication technologies in professional activity can be called: 26% of respondents feel difficult to master ICT, 22% note the lack of new samples of computer equipment, 18% indicates lack of knowledge of the teacher.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців», Вінниця, 28-29 березня 2019 року : 41-43.uk
dc.subjectінформаційна культураuk
dc.subjectанкетуванняuk
dc.subjectчинникиuk
dc.subjectресурсиuk
dc.subjectinformation cultureen
dc.subjectquestionnairesen
dc.subjectfactorsen
dc.subjectresourcesen
dc.titleДослідження рівня інформаційної культури у студентівuk
dc.title.alternativeStudy of the level of informational culture for studentsen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:371.134:53:004.92:004.55
dc.relation.referencesКух О. М. Розвиток інформаційної культури майбутніх фахівців фізико-математичного профілю / О. М. Кух, А. М. Кух // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 99-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_26uk
dc.relation.referencesКух О. М. Інформаційно-освітнє середовище в системі методичної підготовки майбутнього вчителя фізики [Електронний ресурс] / О. М. Кух, А. М. Кух // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_46uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію