Удосконалення управління ціновою політикою приватного акціонерного товариства «Білоцерківський завод залізобетонних конструкцій
Abstract
У магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади фомування системи управління ціновою політикою на підприємстві.
Охарактеризовано основні показники фінансово-господарської діяльності та проведено аналіз формування цінової політики на ПрАТ «Білоцерківський завод залізобетонних конструкцій».
Запропоновано рекомендації та пропозиції щодо покращення системи управління цінової політики та змодельовано очікувані результати від реалізації запропонованих заходів. Іn the thesis work examined theoretical basis fomuvannya system of pricing in the enterprise.
Characterized key indicators of financial and economic activity and analyzed pricing policy of PJSC "Belotserkovsky factory of reinforced concrete structures."
The recommendations and suggestions for improving the system of pricing and modeled the expected results of the implementation of the proposed measures.
Keywords: cost, pricing, business, marketing.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32378