Управління стратегічним розвитком підприємства хлібопекарської галузі“ (на прикладі ПрАТ „Концерн Хлібпром“)
Автор
Закревська, К. В.
Дата
2019Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- 073 – Менеджмент [106]
Анотації
Проведення стратегічного аналізу підприємства та визначення основних найбільш перспективних напрямів його стратегічного розвитку.Конкуренція з провідними світовими лідерами та міні пекарнями, які мають індивідуальний підхід до кожного
споживача та нестійкість, змінність умов зовнішнього
середовища визначають актуальність якісного управління
розвитком на перспективу.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32397