• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 151 – Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 151 – Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Platform for selling advertisements in Telegram

Автор
Борщ, С. С.
Дата
2020
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 151 – Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології [117]
Анотації
Магістерська кваліфікаційна робота (МКР) присвячена проектуванню та розробці клієнтської частини програмної платформи для продажу реклами в соціальній мережі Телеграм. В ході виконання МКР проведено аналіз ринку реклами в Телеграмі та аналіз особливостей платформ з аналогічним функціоналом. Згідно задач дослідження спроектовано та розроблено інтерфейс користувача, функціонал для збору інформації з використанням Telegram API та Telegram BOT API. Для формалізації платформи у МКР розроблено UML діаграму активності, UML-діаграму варіантів використання та діаграму розгортання додатку. Під час апробації розробленої клієнтської частини платформи проведено тести усіх функцій програмного забезпечення, які підтверджують достовірність отриманих результатів дослідження. Новизна запропонованої розробки полягає у наданні клієнтам таких функціональних можливостей, що гарантують виконання зобов'язань обома сторонами угоди з продажу реклами в соціальній мережі Телеграм.
 
The master's qualification work (MQW) is dedicated to the design and development of the client part of the software platform for the sale of advertising in the social network Telegram. During the implementation of the MQW, an analysis of the advertising market in Telegram and an analysis of the features of platforms with similar functionality were provided. According to the objectives of the study, a user interface, functionality for collecting information using the Telegram API and Telegram BOT API were designed and developed. To formalize the platform, were developerd a UML activity diagram, a UML usage diagram, and an application deployment diagram. During the approbation of the developed client part of the platform, tests of all software functions were performed, which confirm the reliability of the obtained research results. The novelty of the proposed development is to provide customers with such functionality that guarantees the fulfillment of obligations by both parties to the agreement on the sale of advertising on the social network Telegram
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32570
Відкрити
Розробка платформи для продажу реклами в Телеграм. Частина 2. Front-end.pdf (839.8Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ