Інформаційна автоматизована система робочих місць для співробітників станції технічного обслуговування
Анотації
Об’єкт досліджень – процес автоматизації управління та процесу призначення задач під час роботи станції технічного обслуговування.
Мета роботи – пришвидшення та оптимізація робочого процесу на станціях технічного обслуговування за рахунок математичних моделей процесу призначення задач, які враховують складність задач та кваліфікацію робітників.
Здійснено порівняльний аналіз існуючих систем для автоматизації робочого процесу на станціях технічного обслуговування в Україні. Проведено порівняльний аналіз алгоритмів для вирішення задачі про доручення задач виконавцям та визначено оптимальні для інтеграції в систему автоматизованих робочих місць для співробітників станції технічного обслуговування. Визначено оптимальні технології для реалізації веб-системи (її бази даних, серверної та клієнтської частин). Змодельовано задачу про призначення для вирішення її Угорським та Генетичним алгоритмами.
Прогнозні припущення про розвиток об’єкта дослідження – розробка інформаційної моделі автоматизованої системи співробітників станції технічного обслуговування, яка на відмінну від існуючих, здійснює миттєву взаємодію між програмними модулями системи за рахунок розробленого API, яка забезпечує миттєве зчитування/запис інформації до бази даних.
Галузь застосування – сервіси технічного обслуговування та діагностичні центри для автомобілів по всій Україні. The object of research – the process of automation of management and task assignment during the operation of a maintenance station.
The purpose of the work – to accelerate and optimize the work process at the service stations due to mathematical models of the task assignment process, which takes into account the complexity of the tasks and the qualification of the workers.
Comparative analysis of existing systems for workflow automation at service stations in Ukraine is carried out. A comparative analysis of the algorithms for solving the task of assigning tasks to the contractors was performed and the optimal ones for integration into the system of automated workplaces for the employees of the service station were determined. The optimal technologies for realization of the web system (its database, server and client parts) are determined. The assignment problem for solving its Hungarian and Genetic algorithms is modeled.
Estimated assumptions about the development of the object of study - the development of an information model of an automated system of employees of the service station, which, unlike the existing ones, instantaneously interacts with the program modules of the system due to the developed API, which provides instantaneous reading / writing of information to the database.
Scope of application – maintenance services and diagnostic centers for vehicles throughout Ukraine.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32655