Дослідження транспортних мереж п’ятого покоління з мінімальними затримками сигналів
Abstract
Виконано аналіз високошвидкісних безпровідних мереж, запропоновано структурну модель розподілу ресурсів для магістрального сегменту телекомунікаційної мережі. Виконано оцінювання затримки сигналів в традиційній архітектурі магістрального сегменту мобільної мережі на основі PON;
Запропоновано архітектури мобільного магістрального зв’язку на основі PON з низькою затримкою сигналів, зокрема архітектуру магістрального сегменту мережі на основі PON із зміненими віддаленими вузлами та модифіковану архітектуру сегменту мобільної мережі на основі PON із взаємозв’язками між сусідніми віддаленими вузлами, архітектуру станційного обладнання магістрального сегменту мобільної мережі на основі PON для взаємозв'язку між сусідніми віддаленими вузлами.
Виконано дослідження безпровідних мереж з підтримкою хмарних ресурсів оброблення даних. Розглянуто алгоритми керування розподіленими хмарними ресурсами транспортних мереж підвищеної продуктивності. Виконано коригування продуктивності магістральних трактів в мобільних мережах та запропоновано блок-схему алгоритму розподілу ресурсів в телекомунікаційній мережі. The analysis of high-speed wireless networks is performed, the structural model of resource allocation for the main segment of the telecommunication network is offered. Estimation of signal delay in the traditional architecture of the trunk segment of the mobile network based on PON;
Low-delay PON-based mobile backbone architectures are proposed, in particular a PON-based backbone network architecture with modified remote nodes and a modified PON-based mobile network segment architecture with interconnections between neighboring remote nodes, the backbone station equipment architecture PON-based mobile network for interconnection between neighboring remote nodes.
A study of wireless networks with support for cloud data processing resources was performed. Algorithms for managing distributed cloud resources of high-performance transport networks are considered. The performance of the main paths in mobile networks is adjusted and the block diagram of the algorithm of resource allocation in the telecommunication network is offered.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32927