Управління якістю виробничих процесів підприємства автомобільного сервісу (на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю «Автомир-Вінниця»)
Abstract
Магістерську кваліфікаційну роботу присвячено поглибленню існуючих і розробленню нових теоретичних основ і методичних рекомендацій щодо удосконалення оцінки ефективності роботи автосервісного підприємства в умовах високої конкуренції. Для досягнення поставленої мети в роботі сформульовано та розв’язано такі завдання:
проаналізувати український ринок послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів у динаміці внеску до валового внутрішнього продукту, кількості підприємств, чисельності зайнятих, обсягу послуг;
визначити умови мікро- та макросередовища, що впливають на конкурентоспроможність автосервісних підприємств України;
обрати математичний апарат та розробити модель оцінювання конкурентоспроможності підприємств автомобільного сервісу на регіональному рівні.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33045