Дослідження методу діагностування експлуатаційного стану шин за жорсткісним параметром в умовах станції технічного обслуговування «БОШ АВТОСЕРВІС АВТОДРОМ» місто Калинівка
Abstract
Предметом магістерської кваліфікаційної роботи є діагностування експлуатаційного стану шин за жорсткісним параметром.
Робота складається з 5 розділів: 1. Аналіз функціонування СТО ТОВ «Бош автосервіс автодром»; 2. Технологічний розрахунок параметрів функціонування технічного обслуговування і поточного ремонту; 3. Аналітичне і експериментальне дослідження; 4. Оцінка дії на людину та довкілля фрикційного матеріалу протектору шин та гальмівних накладок; 5. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях.
Об'єкт дослідження - процес кочення еластичного рушія легкового автомобіля.
Метою роботи є підвищення безпеки руху легкового автомобіля шляхом поліпшення діагностування експлуатаційної властивості автомобіля – курсової стійкості руху.
В роботі проводився експеримент на випробувальному майданчику в результаті якого були порівняні між собою два види впливу на пляму контакту з опорною поверхнею, використаний асиметричний рисунок протектору.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33048