Покращення ефективності транспортного обслуговування приватного акціонерного товариства «Гніваньський завод спецзалізобетону» за рахунок дослідження взаємодії різних видів транспорту
Анотації
Предметом магістерської кваліфікаційної роботи є взаємодія автомобільного і залізничного транспорту при обслуговуванні приватного акціонерного товариства «Гніваньський завод спецзалізобетону». Робота складається з пʼяти розділів: науково-технічне обгрунтування покращення ефективності транспортного обслуговування приватного акціонерного товариства «Гніваньський завод спецзалізобетону»; теоретичні дослідження взаємодії видів транспорту при транспортному обслуговуванні підприємства; результати досліджень процесів роботи транспорту при обслуговуванні приватного акціонерного товариства «Гніваньський завод спецзалізобетону»; охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях; розрахунок економічної ефективності.
Мета роботи полягає в покращенні ефективності транспортного обслуговування приватного акціонерного товариства «Гніваньський завод спецзалізобетону» за рахунок дослідження взаємодії різних видів транспорту. The subject of the master's qualification work is to ensure the stability of the car with different combinations of front and rear brakes friction pairs, the object of study is the process of car stability during braking. The work consists of five sections:
- scientific and technical substantiation of measures to improve traffic safety of Khmilnytsky Technical School of the Society for Defense Assistance of Ukraine;
- theoretical aspects of assessing the efficiency and stability of car braking;
- methods of testing friction pairs of brakes and determining the coefficient of resistance to skidding;
- modeling of the car stability conditions by means of a technique of definition of a rational combination of frictional pairs of forward and back brakes of the car;
- labor protection and safety in emergency situations.
The purpose of the work is to increase the safety of cars of Khmelnytsky Technical School by ensuring the stability of cars during braking, provided a rational choice of combinations of friction pairs of brakes.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33198