Інформаційна технологія інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній грі
Автор
Ільченко, М. О.
Дата
2019Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- 122 – Комп'ютерні науки [132]
Анотації
У даній магістерській кваліфікаційній роботі реалізується інформаційна технологія інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній грі. Її призначенням є підвищення рівня інтелектуальності поведінки штучних суперників у комп’ютерних іграх.
В ході роботи проведено аналіз предметної області інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній грі та систем-аналогів. Розглянуто існуючі методи та алгоритми, що можуть бути використані у створенні технології інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній грі. Спроектовано модулі технології інтелектуальної поведінки штучних суперників.
Здійснено програмну реалізацію технології інтелектуальної поведінки штучних суперників у комп’ютерній грі за допомогою мови програмування Java з використанням фреймворку libGDX.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33327