Підвищення рівня інтелектуальності поведінки персонажів у стратегічних іграх з урахуванням особливостей місцевості
Abstract
У магістерській кваліфікаційній роботі «Підвищення рівня інтелектуальності поведінки персонажів у стратегічних іграх з урахуванням особливостей місцевості» запропоновано поняття матриці небезпеки та розроблено метод керування поведінкою персонажів супротивника в стратегічних іграх, що використовує матрицю небезпеки. Розроблено гру “DPS Log”, в основі роботи якої лежить запропонований метод.
В ході виконання проаналізовано сучасні методи керування поведінкою юнітів та ігри аналоги. Обґрунтовано вибір засобів для розробки програмного забезпечення. До них належить середовище розробки Galaxy Editor, технологія XML та мова програмування скриптів Galaxy. Побудовано моделі та структуру автоматизованої системи, розроблено програмні модулі та протестовано коректну роботу програми.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33406