Методи та засоби накладання текстур на тривимірні об’єкти
Abstract
Проведено детальний аналіз методів і засобів текстурування.
Вперше розроблено класифікацію методів текстурування з метою їх впорядкування по різним ознакам і областям застосування;
Вперше отримано аналітичні залежності для визначення текстурних координат на основі z координат об’єкта, що дозволило урахувати його перспективу та встановити нелінійну залежність між екранними і текстурними координатами;
Вперше отримано рекурентні співвідношення для визначення інтенсивності спекулярної складової кольору, що дозволило підвищити продуктивність текстурування тривимірних графічних об’єктів.
Модифіковано метод анізотропної фільтрації текстур, у якому, на відміну від базового, ділянку текстурної площини, обмеженою еліпсом, розбито на складові з меншими ексцентриситетами, що дозволили підвищити продуктивність за рахунок розпаралелювання обчислювального процесу.
Розроблено алгоритми та програмні засоби для текстурування.
Інтегровано роздроблені програмні засоби в професійний графічний конвеєр.
Розроблені в магістерській кваліфікаційній роботі методи та засоби текстурування можна використати в високопродуктивних графічних системах високої реалістичності.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33488