Розробка методів інтерактивного вибору стратегії гри та мультимедійних компонентів
Анотації
Магістерська кваліфікаційна робота «Розробка методів інтерактивного вибору стратегії гри та мультимедійних компонентів» спрямована на дослідження та розробку методів інтерактивного вибору стратегії гри та мультимедійних компонентів.
У магістерській кваліфікаційній роботі подальшого розвитку отримав метод мінімакс. Запропонований метод інтегровано для роботи в системі багатокористувацької карткової гри. Розроблена система має мікросервісну архітектуру, а також кросплатформенний клієнт та передбачає онлайн та офлайн режими гри.
Система розроблена на мові програмування C#. Серверна частина розроблена за допомогою фреймворку ASP.NET Core. Клієнтська частина розроблена за допомогою фремворку Unity. Для передачі даних в реальному часі використовуються біліотеки SignalR Core та Best Http. В якості СУБД використовується PostgreSQL та Redis.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33499