Інформаційна технологія інтернет-маркетингу
Автор
Солоний, М. А.
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюCollections
- 122 – Комп'ютерні науки [132]
Аннотации
Дана магістерська кваліфікаційна робота присвячена розробці
інформаційної техології інтернет-маркетингу. Розроблена технологія
забезпечує прогнозування набору товарів для покупок, та на відміну від
існуючих, з метою підвищення точності прогнозування, передбачає
оброблення ряду додаткових аналітичних даних, основними з яких є час
переглядання товарів (з урахуванням захисту від неактивності користувача),
кількість разів переглядання конкретного товару, а також фільтри сортування
товарів.
Розглянуто та проаналізовано існуючі методи створення мобільних
додатків. Праналізовано існуючі нейроні мережі для розв’язання задачі
прогнозування, обгрунтувано вибір нейронного перцептрона з поєднанням
вихідних нейронів. Розроблено загальний алгоритм функціонування додатку,
що передбачає використання нейронної мережі для прогнозування.
Розроблено та протестовано програмний засіб на мові програмування
JavaScript для прогнозування набору товарів для покупок. Даний додаток має
на 1.5 – 3% вищу точність прогнозування.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33536