Підвищення продуктивності зафарбовування при використанні для визначення інтенсивностей кольору поверхні другого порядку
Author
Романюк, Олександр
Дудник, Олександр
Озерчук, Дмитро
Date
2021-10-24Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1342]
Abstract
Підвищення реалістичності відтворення графічних сцен передбачає не тільки збільшення рівня деталізації поверхонь об'єктів реального світу але й використання більш складних моделей освітлення. Це гостро ставить питання про підвищення продуктивності графічних систем, особливо при формуванні динамічних зображень у реальному часі та в інтерактивному режимі, коли передбачається, що траєкторії руху об'єктів не задано заздалегідь, а визначаються діями користувача в процесі взаємодії із системою.
До високопродуктивних методів зафарбовування відносять метод зафарбовування з використанням поверхні другого порядку для визначення інтенсивностей кольору. Цей метод передбачає розрахунок нормалізованих векторів не для всіх, а тільки для декількох точок поверхні.
Отримано нові аналітичні залежності для визначення інтенсивності кольору точки рядка растеризації через інтенсивності кольорів сусідніх точок. Отримані залежності не використовують довготривалі мікрооперації множення. Виведено формулу для визначення інтенсивностей кольорів в кінцевих точках цифрових сегментів, на які розбито рядок растеризації. Наведено структурні схеми для визначення інтенсивностей кольорів. Отримано порівняльні оцінки підвищення продуктивності.
Результати досліджень можуть бути використані у високопродуктивних системах тривимірної графіки.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33692