Формування візуально комфортного простору для водія, що рухається вулицями міста
Abstract
В даній роботі проаналізовано та систематизовано аспекти вуличного простору, що впливають на
психоемоційний стан водія. Також було розглянуто геометричні параметри вулиці, що впливають на
психоемоційний стан водія. На основі досліджень сформовано графологічну модель сприйняття вулично-
дорожньої мережі. Проаналізовано фізіологічні можливості візуального сприйняття вулиці водієм та
проведений аналіз залежності зміни параметрів зорового поля від швидкості. Виведено рівняння
залежності висоти від відстані до водія за умов найменшого впливу вулиці на нього. Проаналізовано
дорожні ситуації при використанні різних способів озеленення. На основі аналізу озеленення вулиць
запропоновано моделі поведінки водія при динамічній зміні вуличного простору. Запропонована модель
басейну візуальної відкритості на регульованому перехресті. На основі графічної моделі було виведено
рівняння об’му басейну візуальної відкритості перехрестя. In this paper, the aspects of street space that influence the psychoemotional state of the driver are analyzed and
systematized. Also, the geometrical parameters of the street influencing the psychoemotional state of the driver were
considered. On the basis of research the graphological model of the perception of the street-road network has been
formed. The physiological possibilities of visual perception of the street by the driver have been analyzed and the
analysis of the dependence of changes in the parameters of the visual field on speed has been carried out. The
equation of height dependence from distance to driver is derived in the conditions of the smallest influence of the
street on it. The road conditions are analyzed using different methods of landscaping. On the basis of the analysis of
streets' landscaping, a model of driver's behavior was proposed in dynamic changes of street space. The model of
the visual openness pool at the regulated intersection is proposed. On the basis of the graphic model, the equation
of the basin volume of the visual openness of the intersection was derived.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33711