• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові роботи каф. ВМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові роботи каф. ВМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Застосування критерію Фішера для забезпечення достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів

Author
Сачанюк-Кавецька, Н. В.
Кавецький, В. В.
Sachaniuk-Kavets’ka, N.
Kavetskiy, V.
Date
2021
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ЕПВМ [423]
  • Наукові роботи каф. ВМ [716]
Abstract
В сучасних педагогічних дослідженнях особливе місце посідають залишкові знання з навчальних дисциплін, які фіксуються в пам`яті студентів через достатньо великі проміжки часу, але роль яких є визначальною у становленні їх як фахівців. Проблема достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів є актуальною, оскільки ці результати є вихідною інформацією для оптимізації та модернізації освітнього процесу. З огляду на зазначене постає необхідність з`ясувати можливість порівняння успішності студентів різних років, що навчались в однакових умовах за залишковими знаннями, обрати критерій такого порівняння та з`ясувати, чи є ці знання сталою величиною.
 
In modern pedagogical research, a special place is occupied by residual knowledge of academic disciplines, which are fixed in the memory of students at fairly long intervals, but whose role is decisive in their formation as specialists. The problem of reliability of the results of assessment of residual knowledge of students is relevant, because these results are the source information for optimization and modernization of the educational process. In view of the above, it is necessary to find out the possibility of comparing the performance of students of different years who studied in the same conditions on residual knowledge, to choose the criterion of such comparison and to find out whether this knowledge is a constant value.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33814
View/Open
88480.pdf (1.091Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ