Особливості тестового контролю знань студентів вищих навчальних закладів
Author
Сачанюк-Кавецька, Н. В.
Прозор, О. П.
Date
2020Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [650]
Abstract
Педагогічний контроль – усвідомлене, планомірне спостереження та
фіксація вербальних і практичних дій вихованців з метою з’ясування рівня
опанування програмного матеріалу, оволодіння теоретичними та практичними
знаннями, навичками й уміннями та формування в них певних особистісних та
професійних рис.. Необхідність забезпечення контролю й оцінювання не тільки
результату, а й процесу навчання сприяє пошуку оперативних та об’єктивних
методів контролю знань. Останнім часом особлива увага приділяється
тестовому контролю знань. В даній роботі зроблено спробу проаналізувати
переваги та недоліки тестування, наведено можливі приклади тестових завдань
для експрес та тематичного контролю. Проаналізовано статистику успішності
студентів за різних підходів використання тестового контролю знань.
Аргументовано, що тестовий контроль знань є фактором навчання, який
мотивує студентів повторювати пройдений матеріал, узагальнювати та
систематизувати його. При цьому студенти можуть використовувати опорні
схеми, розроблені до кожної теми викладачем.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33818