• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові видання каф. ВМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові видання каф. ВМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Формування базового рівня математичної компетентності на уроках математики в контексті розвивального навчання

Author
Хом'юк, В. В.
Кирилащук, С. А.
Khomyuk, V. V.
Kyrylashchuk, S. А.
Date
2021
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові видання каф. ВМ [24]
Abstract
В дослідженні проаналізовано технології розвивального навчання, які вимагають активного застосування в освітньому процесі та постійного вдосконалення. Проаналізовано основні погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо дефініції поняття «розвивальне навчання». Підсумовуючи наведені погляди на поняття «розвивальне навчання», авторами запропоновано розглядати розвивальне навчання в контексті вивчення математики як технологію, що поєднує кращі традиційні та інноваційні форми навчання, трансформує структуру й зміст навчання математики, з метою забезпечення школярів можливостями для формування самоосвітньої та математичної компетентностей. На підставі аналізу наукової літератури з проблеми дослідження було визначено такі педагогічні умови: забезпечення творчого підходу в процесі розвивального навчання на уроках математики; організація освітньо-розвивального середовища для виявлення творчих здібностей школярів у творчій навчальній діяльності під час вивчення математики; комплексне застосування вчителем інноваційних технологій з метою розвитку творчих здібностей учнів, що допомагають моделювати освітній процес. Наголошено, що визначені педагогічні умови взаємопов’язані та доповнюють одна одну, тільки комплексна їх реалізація сприятливо впливатиме на розвиток творчих здібностей школярів у процесі розвивального навчання на уроках математики. Презентовано досвід реалізації ідей розвивального навчання на уроках математики у Подільському науково-технічному ліцеї для обдарованої молоді (м. Вінниця). Авторами використано різноманітні форми та прийоми для розвитку творчих здібностей учнів на уроках математики у процесі розвивального навчання. Визначено, що основне завдання вчителя на уроці математики в контексті розвивального навчання – формувати в учнів діяльність навчання.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33835
View/Open
colmono_Foscari_ZNU_ped_2021_Ч.2 (1).pdf (1.259Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ