Інноваційні технології в процесі викладання дисциплін професійного спрямування
Abstract
В роботі розглянуто інноваційний підхід до навчання і виховання майбутніх фахівців у технічних ЗВО. Продемонстровано інтерактивну модель навчання, яка передбачає застосування технологічного підходу і найголовніше – застосування у навчанні сукупності інтерактивних технологій, загальною ознакою яких є багатостороння комунікація, взаємодія і взаємонавчання студентів, кооперована навчальна діяльність з відповідними змінами у ролі і функціях як тих, хто навчається, так і викладачів. Демонструється приклади інтерактивних занять із деяких тем технічних дисциплін. The work considers an innovative approach to training and education of future specialists in technical free
economic zones. An interactive model of learning is demonstrated, which provides for the application of a
technological approach and most importantly - the use of a set of interactive technologies, a common feature of
which is multilateral communication, interaction and mutual learning of students, cooperative learning activities
with appropriate changes in teachers. Examples of interactive classes on some topics of technical disciplines are
shown
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33839