• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2021. № 2
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2021. № 2
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Особливості реалізації інформаційної системи автоматизації подання заявок до комунальних підприємств

Author
Крилик, Л. В.
Яровий, А. А.
Безсмертна, І. В.
Крылик, Л. В.
Яровой, А. А.
Бессмертная, И. В.
Krylik, L.
Yarovyi, А.
Bezsmertna, I.
Date
2021
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. КН [827]
  • Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. 2021. № 2 [10]
Abstract
В роботі розглянуто проблематику частини комунальної галузі, яка відповідає за взаємодію комунального підприємства та осіб, що воно обслуговує. Після проведеного аналізу доведено доцільність діджитализації та реалізації WEB-орієнтованого програмного продукту, що задовольнив би усі потреби, значно спростив та прискорив процес взаємодії, потребував би мінімальних зусиль на навчання, а також був доступний користувачам різних комп`ютерних та мобільних пристроїв за наявності інтернету. На базі цього, з метою автоматизації та удосконалення процесів отримання актуальної інформації та проектування прозорої системи, було описано особливості реалізації інформаційної системи автоматизації подання заявок до комунальних підприємств, її архітектуру, структуру та програмну реалізацію такими інструментами як NodeJs, ReactJS, GraphQL, MongoDB. Як результат розроблено інформаційну систему автоматизації подання заявок до комунальних підприємств, що повністю задовольняє базові потреби користувачів послуг комунальних підприємств та спрощує процес отримання послуг та інформації.
 
В работе рассмотрена проблематика части коммунальной отрасли, которая отвечает за взаимодействие коммунального предприятия и лиц, которых оно обслуживает. После проведенного анализа доказана целесообразность диджитализации и реализации WEB-ориентированного программного продукта, который удовлетворил бы все потребности, значительно упростил и ускорил процесс взаимодействия, требовал минимальных усилий на обучение, а также был доступен пользователям различных компьютерных и мобильных устройств при наличии интернета. На базе этого, с целью автоматизации и усовершенствования процессов получения актуальной информации и проектирование прозрачной системы, было описано особенности реализации информационной системы автоматизации подачи заявок в коммунальные предприятия, ее архитектуру, структуру и программную реализацию такими инструментами как NodeJs, ReactJS, GraphQL, MongoDB. В результате разработана информационная система автоматизации подачи заявок в коммунальные предприятия, которая полностью удовлетворяет базовые потребности пользователей услуг коммунальных предприятий и упрощает процесс получения услуг и информации.
 
The work considers the issue of the part of the utility industry that is responsible for the interaction of the utility company and the people it serves. After the analysis, the feasibility of digitalization and implementation of a WEB-oriented software product was proved, which would satisfy all the needs and significantly simplify and accelerate the interaction process, required minimal training efforts, and was also available to users of various computer and mobile devices with the presence of the Internet. Based on this, in order to automate and improve the processes of obtaining relevant information and designing a transparent system, the features of the implementation of information technology for automating applications to utilities, its architecture, structure and program implementation of tools such as NodeJs, ReactJS, GraphQL, MongoDB were described. As a result, an information system for automating the submission of applications to utilities has been developed, which fully satisfies the basic needs of users of utility services and simplifies the process of obtaining services and information.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33908
View/Open
88967.pdf (443.2Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ