Розробка та реалізація збутової стратегії підприємства
Abstract
В статті наведено основні проблеми, які виникають при відсутності збутової стратегії на підприємстві.
Авторами наведено алгоритм розробки збутової стратегії, яка включає: проведення маркетингового аудиту,
визначення цілей та завдань маркетингової діяльності підприємства, проведення аналізу ринку, дослідження
постачальників та конкурентів, аналіз зовнішнього середовища, а також сильних і слабких сторін
підприємства в результаті чого розробляється стратегія збуту підприємства. The article presents the main problems that arise in the absence of sales strategy at the enterprise. The authors
present an algorithm for developing a sales strategy, which includes: conducting a marketing audit, defining the goals
and objectives of marketing activities of the enterprise, market analysis, research of suppliers and competitors, analysis
of the external environment and strengths and weaknesses of the enterprise.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34001