Універсальний редактор графічних ігрових сцен
Author
Войтко, В. В.
Катєльніков, Д. І.
Арсенюк, І. Р.
Лцишин, Г. Л.
Date
2010Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У статті запропоновано принципи реалізації універсального редактора графічних ігрових сцен, орієнтованого на використання довільних ігрових каркасів та розширення функціональних можливостей за рахунок реалізації компонентної архітектури. Розроблено моделі редактора та структури конфігураційних файлів базових компонентів. В статье предложено принципы реализации универсального редактора графических игровых сцен, ориентированного на использование любых игровых каркасов и расширение функциональных возможностей за счет реализации компонентной архитектуры. Разработано модели редактора и структуры конфигурационных файлов базовых компонентов. In article it is offered principles of realisation of the universal editor of the graphic game scenes focused on use of any game skeletons and expansion of functionality at the expense of realisation of componental architecture. It is developed models of the editor and structure of configuration files of base components.
URI:
http://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/146
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3404