Роль упаковки в логістиці та страхуванні
Abstract
У статті проаналізовано сутність, функції та вимоги до упаковки, виконано
відповідну систематизацію підходів, визначено роль пакування у процесі інноваційної діяльності та
управління розподілом товарів. За результатами виконаного дослідження на основі критичного
аналізу існуючих підходів щодо розроблення упаковки запропоновано власний методичний
інструментарій, який поєднує роботу не лише виробників (конструкторів, дизайнерів), а й
маркетологів з удосконаленням форми технічного завдання. The article analyzes the essence, functions and requirements for packaging, performs
appropriate systematization of approaches, defines the role of packaging in the process of innovation and
management of the distribution of goods. Based on the results of the research, based on a critical analysis of
existing approaches to the development of packaging, we propose our own methodological tools that
combine the work of not only manufacturers (designers, designers), but also marketers with improving the
form of the technical task.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34397