• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Роль та значення маркетингової стратегії на підприємстві за сучасних ринкових економічних умов

Author
Безсмертна, О. В.
Шмунь, Я. Ю.
Date
2019
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ПЛМ [157]
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019) [453]
Abstract
У статті розглянуто роль та значення маркетингової стратегії на підприємстві за сучасних ринкових умов
 
The article considers the role and importance of marketing strategy at the enterprise in the current market conditions
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34399
View/Open
91388.pdf (360.8Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ