• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки
  • Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2021)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки
  • Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2021)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз шляхів покращення тягово-економічних показників вантажних автомобілів

Author
Мороз, Л. В.
Коваль, О. О.
Date
2021
Metadata
Show full item record
Collections
  • Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2021) [11]
  • Наукові роботи каф. ВП [51]
Abstract
В статті розглянуто шляхи покращення тягово-економічних показників вантажних автомобілів. Потужностні, економічні та екологічні характеристики двигунів сильно залежать від кута випередження впорскування палива, причому при певних його значеннях мають місце екстремуми, тобто максимум потужності і мінімум витрат палива.
 
В статье рассмотрены пути улучшения тягово-экономических показателей грузовых автомобилей. Мощные, экономичные и экологические характеристики двигателей сильно зависят от угла опережения впрыска топлива, причем при определенных его значениях имеют место экстремумы, то есть максимум мощности и минимум расхода топлива.
 
The article considers ways to improve the traction and economic performance of trucks. Power, economic and environmental characteristics of engines strongly depend on the angle of advance of fuel injection, and at its certain values ​​there are extremes, ie the maximum power and a minimum of fuel consumption.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34914
View/Open
92988.pdf (393.9Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ