Застосування знаково-символічного підходу у процесі формування професійних компетентностей студентів вищих технічних навчальних закладів
Author
Кирилащук, С. А.
Бондаренко, З. В.
Клочко, В. І.
Хом'юк, І. В.
Kyrylashchuk, S. A.
Bondarenko, Z. V.
Klochko, V. I.
Khomuyk, I. V.
Date
2022Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У статті розглянуто проблему застосування знаково-символічного підходу (моделювання, кодування, схематизація, заміщення) до формування у студентів вищих технічних навчальних закладів високого рівня математичної компетентності на прикладі формування трьох компонент: мислити математично; представляти математичні сутності (об'єкти та ситуації); володіти математичними символами та формалізмом. Окреслено окремі змістові й семіотичні аспекти добору задач для навчання математики в процесі формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів технічного профілю. The article considers the problem of applying the sign-symbolic approach (modeling, coding, schematization, substitution) to the formation of students of technical specialties of high level of mathematical competence on the example of the formation of three components: to think mathematically; represent mathematical entities (objects and situations); have mathematical symbols and formalism. Some semantic and semiotic aspects of the ion of problems for teaching mathematics in the process of formation of professional competencies of future bachelors of technical profile are outlined.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35292