• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LI НТКП ВНТУ (2022)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2022)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LI НТКП ВНТУ (2022)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2022)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Шляхи застосування знаково-символічного підходу у математичній підготовці студентів технічних ЗВО

Author
Кирилащук, С. А.
Бондаренко, В. І.
Клочко, В. І.
Хомю'к, І. В.
Абрамчук, І. В.
Kirilashchuk, S.
Bondarenko, Z.
Klochko, V.
Khomuyk, I.
Abramchuk, I.
Date
2022
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ОТ [756]
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2022) [145]
Abstract
У статті розглянуто проблему застосування знаково-символічного підходу(моделювання, кодування, схематизація, заміщення) до формування у студентів вищих технічних навчальних закладів високого рівня математичної компетентності на прикладі формування трьох компонент: мислити математично; представляти математичні сутності(об`єкти та ситуації); володіти математичними символами та формалізмом. Окреслено окремі змістові й семіотичні аспекти добору задач для навчання математики в процесі формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів технічного профілю.
 
The article considers the problem of applying the sign-symbolic approach (modeling, coding, schematization, substitution) tothe formation of students of technical specialties of high level of mathematical competence on the example of the formation of three components: to think mathematically; represent mathematical entities (objects and situations); have mathematical symbols and formalism. Some semantic and semiotic aspects of the ion of problems for teaching mathematics in the process of formation of professional competencies of future bachelors of technical profile are outlined.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35293
View/Open
104158.pdf (260.1Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ