Підготовка майбутніх фахівців до професійного саморозвитку в інформаційно-освітньому середовищі університету
Автор
Гадайчук, Н. М.
Гуревич, Р.
Фрицюк, В.
Опушко, Н.
Габрійчук, Л. Є.
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюCollections
Аннотации
У статті акцентовано увагу на тому, що активізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій є системою взаємодії студента та навчального матеріалу засобами інформаційно-комунікаційних технологій, яка, за умови її раціональної організації викладачем, забезпечує якісне засвоєння матеріалу, сприяє формуванню самостійного мислення, дій та ставлення до запропонованого завдання, результатом яких є активне оволодіння новими або активізація уже відомих знань, розвиток нових умінь і навичок, що позитивно впливає на формування готовності майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35434