Деякі аспекти реалізації міжпредметних зв’язків при вивченні математики в початкових класах
Author
Крисько, У. В.
Хом'юк, І. В.
Date
2019Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [650]
Abstract
У статті висвітлено проблему реалізації міжпредметних зв'язків в процесі навчання математики молодших школярів. Аргументується необхідність їх різнобічного застосування, що сприяє цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення учня до пізнавального процесу. Розглянуто використання міжпредметних зв'язків у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Встановлено, що міжпредметні зв'язки, як дидактична умова сприяють підвищенню пізнавальної діяльності учнів, поліпшенню якості їх знань. Аналізуючи твори В. Сухомлинського визначено, що міжпредметні зв'язки на уроках математики забезпечують формування математичного мислення та математичних здібностей молодших школярів.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35465