Встановлення і засвоєння зв’язків між структурними елементами математики у початковій школі
Автор
Крисько, У. В.
Хом'юк, І. В.
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [627]
Аннотации
У статті досліджено міжпредметні зв’язки на уроках математики як засобу розвитку інтегративного мислення учнів. Визначено функції (освітня, розвиваюча, виховна, конструктивна) міжпредметних зв’язків у навчальному процесі початкової школи. Аргументується необхідність різнобічного застосування міжпредметних зв’язків, що сприяє цілісному сприйняттю навчального матеріалу, формуванню системного мислення, позитивного емоційного ставлення учня до пізнавального процесу. Розглядається один із шляхів реалізації міжпредметних зв’язків на уроках математики – розв’язування прикладних задач.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35469