Особливості моделювання та побудови інформаційної системи дистанційного моніторингу технічного стану транспортних засобів
Author
Худяков, І.
Грицук, І.
Черненко, В.
Грицук, Ю.
Погорлецький, Д.
Макарова, Т.
Манжелей, В.
Khudiakov, I.
Gritsuk, I.
Chernenko, V.
Gritsuk, Y.
Pohorletskyi, D.
Makarova, T.
Manzhelei, V.
Date
2021Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
В статті представлено особливості побудови і моделювання системи оперативного дистанційного моніторингу технічного стану вантажного транспортного засобу в умовах експлуатації, і забезпечення взаємодії даних моніторингу технічного стану транспортного засобу, причепу, режиму праці та відпочинку водія та фізичного стану водія. Особливістю інформаційної системи моніторингу транспортного засобу оснащеного засобом реєстрації, режиму праці та відпочинку водія та фізичного стану водія є те, що вона розглядає особливості дистанційної перевірки режиму праці та відпочинку водія та фізичного стану водія в сучасному інформаційно-комунікативному комплексі у процесі визначення параметрів технічного стану транспортного засобу. Бортовий інтелектуальний діагностичний комплекс дозволяє заміряти в умовах експлуатації велику кількість параметрів транспортного засобу з двигуном внутрішнього згоряння і проводити їхню реєстрацію на віддаленому комп'ютері з використанням можливостей способу, що заявляється.В результаті формування побудови моделі інформаційної системи моніторингу технічного стану транспортного засобу отримано можливість одночасного моніторингу безпосередньо параметрів транспортного засобу, забезпечення дистанційної перевірки режимів праці та відпочинку водія, фізичного стану водія, екологічних показників транспортного засобу, порушення швидкісного режиму.Розглянуто процес формування та аналізу інформаційних структур інформаційно-аналітичної системи оперативного контролю технічного стану транспортного засобу в умовах експлуатації «Systems of Operative Control of a Technical Condition of the Vehicle in Operating Conditions». Ефективність інформаційної системи дистанційного моніторингу підсилюється створенням можливості оперативного корегування рівня негативного впливу автомобільних транспортних засобів на довкілля та дорожню інфраструктуру. The article presents the features of construction and modeling of the system of operational remote monitoring of the technical condition of the truck in operation, and ensuring the interaction of monitoring data of the technical condition of the vehicle, trailer, mode of operation and rest of the driver and physical condition of the driver. The peculiarity of the vehicle monitoring information system equipped with the means of registration, mode of work and rest of the driver and physical condition of the driver is that it considers the features of remote inspection of the mode of work and rest of the driver and physical condition of the driver in the modern information and communication complex. means. The on-board intelligent diagnostic complex allows to measure in the conditions of operation a large number of parameters of the vehicle with the internal combustion engine and to carry out their registration on the remote computer with use of possibilities of the claimed method.As a result of forming a model of information system for monitoring the technical condition of the vehicle, it is possible to simultaneously monitor the parameters of the vehicle, provide remote inspection of driver's work and rest, physical condition of the driver, environmental performance of the vehicle, speeding.The process of formation and analysis of information structures of information-analytical system of operative control of technical condition of vehicle in operating conditions (Systems of Operative Control of a Technical Condition of the Vehicle in Operating Conditions) is considered. The effectiveness of the remote monitoring information system is enhanced by the possibility of prompt adjustment of the level of negative impact of motor vehicles on the environment and road infrastructure.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35546