Показать сокращенную информацию
Поняття геймифікації у процесі навчання та приклад її програмної реалізації
dc.contributor.author | Вдовиченко, А. І. | uk |
dc.contributor.author | Арсенюк, І. Р. | uk |
dc.contributor.author | Vdovichenko, A. I. | en |
dc.contributor.author | Arsenyuk, I. R. | en |
dc.date.accessioned | 2022-10-07T08:21:55Z | |
dc.date.available | 2022-10-07T08:21:55Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Вдовиченко А. І. Поняття геймифікації у процесі навчання та приклад її програмної реалізації [Електронний ресурс] / А. І. Вдовиченко, І. Р. Арсенюк // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/16080. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35808 | |
dc.description.abstract | Досліджено передумови застосування та основні принципи геймифікації. Розроблено програму для полегшеного опанування навчальних дисциплін. Протестовано її роботу в різних режимах та підтверджено її коректність. | uk |
dc.description.abstract | Reconsideration and development of the basic principles of gamification have been completed. The program for the easier introduction of primary disciplines has been expanded. Different modes have been tested and its correctness has been confirmed. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/16080 | |
dc.subject | геймифікація | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | вікторина | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | gamification | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | quiz | en |
dc.subject | studying | en |
dc.title | Поняття геймифікації у процесі навчання та приклад її програмної реалізації | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.336 | |
dc.relation.references | Methodology for developing gamification-based learning programming language framework URL: https://www.researchgate.net/publication/323818035_Methodology_for_developing_gamificationbased_learning_programming_language_framework (дата звернення 26.05.2022) | en |
dc.relation.references | Gamification. Examples and Best Practices in eLearning URL: https://www.valamis.com/hub/gamification (дата звернення 26.05.2022) | en |
dc.relation.references | Подуфалов М. С. Використання штучного інтелекту в розвиваючих комп'ютерних іграх / М. С. Подуфалов, І. Р. Арсенюк // URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki2017/paper/view/2134/1687 (дата звернення 26.05.2022) | uk |
dc.relation.references | Richard N. Landers Developing a Theory of Gamified Learning: Linking Serious Games and Gamification of Learning URL: https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/1046878114563660 (дата звернення 26.05.2022) | en |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Наукові роботи каф. КН [799]
статті, матеріали конференцій -
НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2022) [157]