Наукові роботи
Recent Submissions
-
Підхід до оптимізації профорієнтаційної діяльності закладу вищої освіти з використанням когнітивних карт
(ГО «Європейська наукова платформа», 2018)Профорієнтаційна діяльність – це складна неформалізована система, для моделювання якої доречно застосувати метод моделювання когнітивних карт (cognitive maps (CM)). -
Анатолій Гарматюк та Вінницький національний технічний університет
(ВНТУ, 2016-03)Доповідь присвячена досвіду активної видавничої діяльності Вінницького національного технічного університету у царині гуманітарної, публіцистичної та художньої літератури. Починаючи з 2000 року у видавництві університету ... -
Побудова математичної моделі активності меридіанів людини методами математичної статистики
(Вінницький державний технічний університет, 1999)В статті розглянута процедура побудови діагностичної моделі норми — патології активності меридіанів людини для медичних діагностичних систем на основі результатів дослідження активності меридіанів методом функційної ... -
Автоматизована система контролю активності акупунктурної системи людини
(Вінницький державний технічний університет, 1999)В роботі розглянуті принципи побудови пасивної системи контролю активності акупунктурної системи людини (АСЛ), яка реалізує структурний (функціональний) спосіб діагностування. Для розрахунку параметрів достовірності ... -
Комплекс медицинской аппаратуры для длительного непрерывного наблюдения за функционально-енергетическим балансом организма человека
(Житомирський філіал Київського політехнічного інституту, 1993-06-16)Приведено описание комплкса апаратно-програмных средств для наблюдения за биоэлектрической активностью функциональных акупунктурных систем биообъектов -
Особливості автоматизації процедури зарахування абітурієнтів до Вінницького Національного Технічного Університету
(ВНТУ, 2005)Розглядаються можливі помилки при зарахуванні абітурієнтів до вищих навчальних закладів. Представлений алгоритм програми зарахування абітурієнтів. -
Розвиток «soft skills» у студентів – один з важливих чинників працевлаштування
(ВНТУ, 2015)Обґрунтовано актуальність здобуття студентами «soft skills», запропоновано класифікацію «м’яких» навичок та механізми їх опанування студіюючою молоддю.