Методика оцінювання якості знань, отриманих в онлайн-режимі
Author
Войцеховська, О. О.
Мокін, Б. І.
Мокін, О. Б.
Пасєка, Б. В.
Voitsekhovska, O. O
Mokin, B. I.
Mokin, O. B.
Pasieka, B. V.
Date
2021Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Для оцінювання якості знань, отриманих студентами в онлайн-режимі, запропоновано методику, розроблену з використанням ідеології чіткого оцінювання якості інтеграції навчання з виробництвом на нечітких математичних моделях, доповнених лінгвістичними змінними, що є характерними саме для онлайн режиму. Особливістю запропонованої методики є те, що в ній множина екзаменаційних оцінок використовується не як стартова, як це має місце в ідеології-прототипі, а як критеріальна. Розроблена методика дозволяє об`єктивно оцінювати якість знань не лише в повноформатних, але і в недоукомплектованих групах. A method has been developed to estimate the quality of knowledge acquired by students online, using the ideology of
a clear estimation of the quality of integrating learning with production on fuzzy mathematical models supplemented by
linguistic variables, which were characteristic features of the online mode. The special feature of the proposed method
is that the set of examination grades is used not as a starting point, as is the case in the prototype ideology, but as a
criterion. The developed method allows to estimate objectively the quality of knowledge not only in full-completed, but
also in undercompleted groups.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36046