Концепція сучасного університету на основі інструментів електронної екосистеми управління освітніми процесами JetIQ ВНТУ
Author
Квєтний, Р. Н.
Паламарчук, Є. А.
Бісікало, О. В.
Коваленко, О. О.
Kvyetnyy, R.
Palamarchuk, Ye.
Bisikalo, O.
Kovalenko, O.
Date
2022Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. АІІТ [263]
Abstract
Концепція сучасного університету передбачає запровадження змін в усі освітні процеси та комунікації. Багато авторів, які, акцентують на тому, що викладач — це вже не тільки людина, що навчає, транслятор знань, а коуч, тьютор, партнер у дослідженнях, модератор у дискусіях з важливих питань. Вимоги здобувачів також змінюються. Університет повинен знайти баланс між наданням фундаментальних знань вищої освіти у визначеній спеціальності та постійним оновленням сучасних знань і практичних навичок відповідно до потреб роботодавців. Крім того, методи та інструменти навчання також постійно змінюються. Серед таких змін — активне використання інформаційних освітніх технологій. Здавалось би, за наявності величезної кількості різноманітних платформ управління навчанням запровадження інструментів електронної системи не повинно бути проблематичним. Але досвід багатьох освітніх закладів свідчить про те, що це не так. Тільки комплексний системний підхід дасть змогу зменшити рівень фрагментарності використання електронних інструментів та створити ефективну електронну інформаційну екосистему. The concept of a modern university involves the introduction of changes in all educational processes and
communications. Many researchers emphasize that a university teacher is no longer only a person who teaches, a
translator of knowledge, but a coach, tutor, research partner, and moderator in discussions on important issues. The
requirements for students are also changing. The university should find a balance between providing fundamental
knowledge of higher education in a particular speciality, and constantly updating modern knowledge and practical
skills in accordance with the needs of employers. In addition, teaching methods and tools are also constantly changing.
Among such changes is the active use of educational information technologies. It would seem that with the availability
of a huge number of different learning management platforms, the implementation of electronic system tools should
not be problematic. However, the experience of many education institutions shows that this is different. Only a complex
system approach will allow to reduce the fragmentation level of electronic tools’ use and create an effective electronic
information ecosystem.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36146