Online teaching of construction under the background of COVID-19
Abstract
Since the spring of 2020, affected by COVID-19, many countries have actively carried out online teaching work. This is the first time that related courses of architecture majors have been taught online. For teachers and students, it is both a challenge and an opportunity for teaching reform. While facing some problems, the teaching mode in a special period also provides a reference for future teaching methods. This paper mainly analyzes the advantages and disadvantages of online teaching compared with the traditional teaching mode, and thinks that the combination of online teaching and traditional courses is a direction of teaching mode reform of architecture specialty in the future, and the reasonable arrangement of the two can optimize the teaching structure and improve the quality of personnel training. Починаючи з весни 2020 року, захворюваність на COVID-19 протягом короткого часу стрімко збільшилась,
багато країн а також і Україна активно розпочала проводити навчальну процес в Інтернеті. Це перший випадок
в світовій практиці, коли відповідні курси спеціальностей архітектури та освітній процес взагалі у ЗВО та
школах перейшов на дистанційну форму. Для вчителів, викладачів, студентів та учнів це одночасно і виклик, і
можливість для реформування викладання та впровадження інноваційних технологій у навчання. Попри
стикання з деякими проблемами, режим викладання в карантинний період надає можливість для самостійного
освоєння матеріалу, методів навчання. В даному дослідженні в основному аналізується переваги та недоліки
викладання в Online режимі порівняно із традиційним режимом навчання. Вважаємо, що поєднання викладання
в Інтернеті та традиційних курсів є цікавим напрямком реформування даного навчання в архітектурній
спеціальності в майбутньому, а також раціональне поєднання двох форм навчання, що може оптимізувати
структуру викладання та поліпшити якість підготовки.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36376