Танграм як засіб формування та розвитку логіко-математичної компетентності школярів
Автор
Грижинку, К.
Христіна, Д.
Хом'юк, В. В.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [677]
Анотації
В роботі подано різні підходи до трактування Танграму, історії його походження, сфери використання,
впливу на розвиток логіко-математичної компетентності учнів.
Проаналізовано літературні дослідження, в яких розглядаються різні аспекти функціонування головоломки
Танграм, внаслідок використання якої учні вчиться аналізувати зображення, виділяти в них геометричні
фігури, візуально розбивати цілий об’єкт на частини, і навпаки – складати з елементів задану модель, а
найголовніше – логічно мислити.
Досліджено місце та значення процесу складання за схемами, що сприяє розвитку посидючості, уваги,
уяви, логічного мислення школярів, допомагає їм створювати ціле з частин і передбачати результат своєї
діяльності. The paper presents different approaches to the interpretation of Tangram, the history of its origin, scope, influence
on the development of logical and mathematical competence of students.
Literary studies are analyzed, which consider various aspects of the functioning of the Tangram puzzle, as a result
of which students learn to analyze images, highlight geometric shapes, visually break the whole object into parts, and
vice versa - to make a given model, and most importantly - think logically .
The place and significance of the process of assembling according to the schemes, which promotes the development
of perseverance, attention, imagination, logical thinking of students, helps them to create a whole from parts and
predict the outcome of their activities
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36387