Антиаліайзинг зображення траєкторії гіперболи
Автор
Романюк, О. Н.
Курінний, М. С.
Романюк, О. В.
Котлик, С. В.
Снігур, А. В.
Romaniuk, O. N.
Kurinnyi, M. S.
Romaniuk, O. V.
Kotlyk, S. V.
Snihur, A. V.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
На сучасному етапі розвитку комп’ютерної графіки особлива увага приділяється підвищенню реалістичності синтезова-них зображень. Одним з факторів, що суттєво впливають на реалістичність зображення, є ефект аліайзингу, який спричинений недостатньою роздільною здатністю пристроїв відображення та проявляється у вигляді чітко виражених „зубців” на краях графічних об’єктів.
Розглянуто особливості формування крокових приростів для різних ділянок формування траєкторії гіперболи. Отримано рекурент-ні вирази для обчислення оцінювальної функції, знак якої визначає тип елементарного переміщення. Запропоновано алгоритм визначення координат точок траєкторії гіперболи. Запропонований алгоритм не містить “довгих” операцій, що забезпечує його високу швидкодію та простоту апаратної реалізації.
Розглянуто особливості формування траєкторії гіперболи з крахуванням інтенсивностей точок фону та переднього плану.
Розроблений метод може бути використаний в системах високореалістичної комп’ютерної графіки, системах автоматизованого проектування. At the present stage of development of computer graphics, special attention is paid to improving the realism of synthesized images. One of the factors that significantly affects the realism of the image is the aliasing effect, which is caused by insufficient resolution of display devices and manifests itself in the form of pronounced "teeth" on the edges of graphics.
Peculiarities of step increments formation for different areas of hyperbole trajectory formation are considered. Recurrent expressions are obtained to calculate the estimating function, the sign of which determines the type of elementary displacement. An algorithm for determining the coordinates of the points of the hyperbola trajectory is proposed. The proposed algorithm does not contain "long" operations, which ensures its high speed and ease of hardware implementation.
Peculiarities of hyperbole trajectory formation with cracking of intensities of background and foreground points are considered.
The developed method can be used in systems of highly realistic computer graphics, computer-aided design systems.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36505