The role of assessment in the educational process
Анотації
Оцінювання відіграє важливу роль у навчальному процесі, надаючи цінну інформацію про навчання та
досягнення студентів. Шляхом вимірювання результатів навчання, ідентифікації сильних і слабких сторін та
інформування про навчання, оцінювання допомагає забезпечити високоякісну освіту, яка відповідає
індивідуальним потребам здобувачів. Крім того, оцінювання мотивує студентів до занять навчальною
діяльністю та забезпечує облік результатів для навчальних закладів, викладачів та студентів. Різні типи
оцінювання, включаючи формувальне, сумативне, іпсативне та діагностичне оцінювання, кожне відіграє певну
роль у навчальному процесі. З правильним плануванням та впровадженням, оцінювання можна ефективно
використовувати для покращення навчання та досягнень студетів, а також для підтримки цілей
високоякісної системи освіти Assessment plays a crucial role in the educational process, providing valuable information about student learning and achievement. By measuring learning outcomes, identifying strengths and weaknesses, and informing instruction, assessment helps to ensure that students are receiving a high-quality education that meets their individual needs. Additionally, assessment motivates students to engage in learning activities and provides accountability for educational establishments, teachers, and students. Different types of assessments, including formative, summative, ipsative and diagnostic assessments, each serve a specific purpose in the educational process. With careful planning and implementation, assessment can be used effectively to improve student learning and achievement and to support the goals of a high-quality educational system.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36871
Відкрити
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Автоматизація оцінювання метрик працівників шляхом створення веб-додатку
Фічковський, Д. А.; Кохан, К. П.; Томчук, М. А. (ВНТУ, 2023)Проведено аналіз переваг, які надають автоматизовані системи оцінювання метрик працівників, розглянуто кроки для реалізації такої системи, а також описано методи оцінювання метрик працівників, такі як шкала оцінювання, ... -
Застосування критерію Фішера для забезпечення достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів
Сачанюк-Кавецька, Н. В.; Кавецький, В. В.; Sachaniuk-Kavets’ka, N.; Kavetskiy, V. (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2021)В сучасних педагогічних дослідженнях особливе місце посідають залишкові знання з навчальних дисциплін, які фіксуються в пам`яті студентів через достатньо великі проміжки часу, але роль яких є визначальною у становленні ... -
Формувальне оцінювання як засіб коригування навчання з орієнтацією на потреби студентів
Кашканова, Г. Г. (ВНТУ, 2024)Розглянуто основні аспекти та способи проведення формувального оцінювання, спрямованого на коригування навчального процесу з врахуванням потреб студентів.